Nu vă pierdeți în Yosemite

06.03.2023
Priveliștile mele preferate
Priveliștile mele preferate

    

Dacă credeți că plimbarea prin Parcul Național Yosemite e ușoară, mai gândiți-vă o dată. Ne-am pierdut, am dormit sub stele, ne-aț întâlnit cu câteva animale sălbatice, iar eu am surprins totul pe cameră. Vă va plăcea acest vlog.

    

Mâncare & cazare

Aici începe textul. Apăsați aici și începeți să scrieți. Vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi id est laborum et dolorum fuga et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

     

Urcarea pe Half Dome în PN Yosemite
Urcarea pe Half Dome în PN Yosemite

Aici începe textul. Apăsați aici și începeți să scrieți. Totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo.

Obosiți și murdari am ajuns într-un final înapoi în civilizație.

Aici începe textul. Apăsați aici și începeți să scrieți. Aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim.